توراحت بخواب...

پسرخوب-عاشقانه

مراقب من باش .... از من فقط تو مانده ای

 

توراحت بخواب ....

 

من مشق گریه هایم هنوز مانده ...

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت22:12---23 ارديبهشت 1394
بیزارم

از هر مسئله ای که

تنها راه حلش

گذر زمان است!


دختربد
ساعت15:09---8 ارديبهشت 1394


⚡هـــــــــے رفیــــــــق⚡

☜♚ﻣـــﺎ ﺧــــﻮﺏ ﺑــﻮﺩﯾــﻢ ﻫﻤــــﻪ ﮔﯿـــﺮ ﺷــــﺪﯾﻢ♚☞

↓❂✘ﺗـــﻮ ناﺷــــے ﺑـــﻮﺩﯼ ﺯﻣﯿـــﻦ ﮔﯿــــﺮ ﺷـــــﺪﯼ✘❂↑

✖هــــHEHــــه✖


reyhane
ساعت7:17---5 ارديبهشت 1394


وابستگی ها

وام های کوتاه مدتی هستند با بهره هایی سنگین


لـפـظهـ هــاے پوچ
ساعت18:09---3 ارديبهشت 1394
چه نامردیست روزگار....
حالاکه پرازحرفیم دیگرزنگ انشا نداریم


دخی بی مخ _ محیا
ساعت10:10---1 ارديبهشت 1394
من اگر آنقدر که یاد تو هستم یاد خدا بودم،
درآن دنیا نیمی از بهشت مال من بود...


zahra
ساعت16:19---27 فروردين 1394
انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ میرود

دستدلم می لرزد

اما به خواجه میسپارم تا نا امید رو از دلم نگیره

دلم میخواد همیشه بگوید

یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم نخور .............


nazanin
ساعت9:59---26 فروردين 1394
و من پر ام از شعرهای ناگفته...
شعرهایی که گاه سروده نمیشوند...
شعر هایی که نه سفیدن نه سیاه...
نه غزل نه ترانه...
نه نو یا کهنه...
بعضی شعرها را باید ریخت...
دانه دانه...
بی صدا بی ناله...
وگاه میزند بی بهانه...
در نبود تو...
شاعر شدن چندان سخت نیست...
شعرها میبارند...
مثل باران دانه دانه...


nazanin
ساعت19:30---22 فروردين 1394
گاهی چقدر
دلم
برای
یک
خیالت
راحت
تنگ
میشود....


nazanin
ساعت11:12---19 فروردين 1394
وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه میگیرند و مترسکها در مزارع با کلاغها تبانی میکنند...
از وفاداری ادمها چه انتظاریست.....!


nazanin
ساعت12:09---18 فروردين 1394
تروخدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه...

اریکا
ساعت13:35---11 فروردين 1394
سلام عید تون مبارک
چند وقته کم پیدا شدی؟


سارا
ساعت3:04---4 فروردين 1394
عالی بود...

نفس
ساعت20:22---3 فروردين 1394
گاهــــے قدم بزن...

گاهــــے سکوت کن...

گاهــــے رها شو...

گاهــــے ببخش...

گاهــــے یاد بگیر...

گاهــــے اعتماد کن...

گاهــــے فراموش ڪن...

گاهــــے زندگی ڪن...

گاهــــے باور ڪن...

اما همیشـہ آدم باش


نفس
ساعت20:19---3 فروردين 1394


قلمت را بردار
بنویس از همه خوبیها ،
زندگی ، عشق ، امید
و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا است
گل مریم ، گل رز
بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال
از تمنا بنویس
از دل کوچک یک غنچه که
وقت است دگر باز شود
از غروبی بنویس که چون
یاقوت و شقایق سرخ است
بنویس از لبخند
از نگاهی بنویس که پر از عشق به
هر سوی جهان می نگرد
قلمت را بردار ، روی کاغذ بنویس
زندگی با همه تلخی ها شیرین است …


باران
ساعت20:08---3 فروردين 1394
خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه


سارا
ساعت22:16---28 اسفند 1393


angella
ساعت14:51---26 اسفند 1393
تو مهربان باش، بگذار بگویند:
ساده است...
فراموشکار است...
زود میبخشد...
سالهاست دیگر کسی در این سرزمین، ساده نیست...
اما تو تغییر نکن...!
تو خودت باش و نشان بده...
آدمیت هنوز نفس میکشد...
مهربانم...!
همیشه مهربان بمان...


angella
ساعت14:49---26 اسفند 1393
سلام.ممنون که به وبلاگم سرزدز.بابت مطلب های قشنگت ممنون.اگه باتبادل لینک موافق بودی خبر بده.
شادباشی


nadiii
ساعت10:03---25 اسفند 1393

ﺗﻮﺑﻬــــــﺶ ﻣﯿﮕــﯽ
✵↩ﺩﺧﺘــــــﺮﺑــــازی↪✵
مـــــﻦ ﻣﯿﮕـــﻢ

✠↙لـــــاﺷــــﯽ ﺑــــﺎﺯﯼ↘✠

ﭼﻮﻥ❦ ﺩﺧـــــﺘﺮ❦ ﻭﺍﺳﻪ卐ﺑ‍ـــــــــﺎﺯﯼ卐ﻧﯿﺴ ﺖ

ﻭﺍﺳــــــﻪ

❀♥ﺯﻧــــــــﺪﮔــــﯿـــــ


nadiii
ساعت10:02---25 اسفند 1393
rastiiiiii eidet pishapish mobaraaaak

nadiii
ساعت10:02---25 اسفند 1393
بعضی وقتا خیلی سخته که پیش بقیه وانمود کنی حالت خوبه
در حالی که دوست داری از ته دل فریاد بکشی !
داغونم .


mar♥jan
ساعت13:59---23 اسفند 1393
چیزه زیادی نمیخواهم....

فقط کمی گوش کنی....

اندکی درک کنی.... و از ته دل این جمله رو بگویی :

آرام باش! من کنارتم.....!


mar♥jan
ساعت13:58---23 اسفند 1393

آدمها به اندازه ی "نا گفته هایشان"

از هم دور می شوند ،

نه به اندازه قدم هایشان


khoshmeeeeeel
ساعت21:11---22 اسفند 1393
من یه دخترم

با تلنگری باران میشوم

باکلمه ای عاشق♥مے شومــــــــــ

با فریادی مے شکنمــــــــــ↯

با پشت کردی ویــــــــــران...

هنوزهم با عروسکهایم حرف میزنمــــــــــツهنوزهم برایشان لالایی میخوانم

هنوزهم با مداد رنگی خانه رویا هایم را به تصویـــــر مےکشمــــــــــ

هنوزهم برای شکلات جان میدهم

من دخترم پراز راااز....هرگز مرا نخواهی دانست!

هرگز سرچشمه اشکهایم را نمیابی!

من دخترم عاشق سر گزاشتن رو شونه دوستام و هایــــــــــ هایـــــــــــــــ گریه کردن

لوس شدنام برا بــــــــــابایی و قہــــــــــر کردنام با مامان خانووم!!

من دختروونگی هامو با هیچ چی تو دنیا عوض نمے کنمــــــــــ!

نه با تماشای فوتبال تو استادیوم!نه با آ زااااد بودن و گشت زدنای نصفه شب!

دنیای دخترونمو فقط یه دختر مے تونه لمــــــــــس کنہ!



❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:30---22 اسفند 1393
✔ﺣﺎﻟَـــــــﻢ ﺑِــــﻬﻢ ﻣﯿــــﺨــﻮﺭﻩ
ﺍﺯ ﺣﺎﻟَــــــــﻢ....
ﻭﻗـــﺘﯽ ﮐﻪ هــَــمــه ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨــن
ﺷـﺎﺩَﻣــﻮ,,,,,
✘ﻓﻘـــَـﻂ ﺗﻮ ﺧَـﻠﻮَﺕ ﻣﯿﭙﯿــﭽﻪ
ﺻِﺪﺍی ﻧﺎﻟَـــــــم...................آخ خدا....آخ....


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:29---22 اسفند 1393
☜↺واسَـــم از دَرد حَــــرفــــ نَــزَن ...
زِنـــدِگــــــے مَـــــن پـُـــر اَز لَجبــازیــای خُــــــــداستـــــــ↻☞


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:29---22 اسفند 1393
هِـــی روزگار خَســته نَشُــدی اینقَدر اَزَم فُحش خوردی؟

|یِکَم شَخصیَت دآشــته بآش لآمَصَب


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت15:28---22 اسفند 1393
◀مَــــــن

♟ مُهــره ♟نیــستم که هَرچــــی گُفتَــن بِگَــم چَـــــشــــم♚

◀مَـــــن ⚅ تـــاســـَــم ⚅ که هَـرچــــی گُفتَــم باید بِگَــن چَـــشـــــم♞


angella
ساعت15:02---22 اسفند 1393


هروقت دلم گرفت

لبخند میزنم ب یاد کسی ک برای

لبخندش بارها دلم گرفت.........

.
.
.
وبلاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنیبه ارتباط باوبت نیست.سال نوپیشاپیش مبارک


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت14:43---22 اسفند 1393
دیر زمانیست که " دلم "

را جا گذاشته ام در میان " لبخندهایت "


مـعـشـوق بـی هـمـتـا
ساعت14:38---22 اسفند 1393


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:27---20 اسفند 1393
✍اگـه مـمـلـکـتــ دســتـــ 【مـــنــــــ】 بــــــود
تو ے هر شهــــــرے ↻
ده تا 【فـاحـشــــه】خـونه مـیـزدم


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:26---20 اسفند 1393
بچـــــــــــــــه پاييـــــــــــــــــــــــــن م ♚

✪ ↡ ولــــــــــــی ↡ ✪

♚ بالايـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی رو دارم ♚


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:25---20 اسفند 1393
دستت تو دستشه.....

دستام داره از سرما يخ ميزنه....

چشات تو چشاشه....

چشام خيره به دره....

دلت پيشه اونه ....

دلم پيش توئه....

تو گوشت صداى اونه....

تو گوشم فقط صداى توئه.....

يادته ميگفتى من اصلاً خيانت بلد نيستم......

حالا ديدى چه خوب بلدى....!!!؟؟؟؟؟


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:25---20 اسفند 1393
رفاقت را در مکتب خانه ای آموختم که...

بابت شهریه اش همه زندگیم را باختم...


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:24---20 اسفند 1393
عاشقی این نیست که فقط و فقط فکر سوء استفاده باشی!!!

عاشقی این نیست که فکر کنی اون بازیچه دستته!!!

عاشقی این نیست که وقتی حالت خوبه باهاش خوبی وقتهای دیگه بهش بی محلی کنی!!!

عاشقی این نیست که فقط تو شادیاش باشی و غم هاشو خودش تنهایی به دوش بکشه!!!

عاشقی این نیست که تو واسه جدایی پیش دستی کنی!!!

عاشقی یعنی همه ی وجودت رو سرشار از محبت کنی و بلند بهش بگی دوستت دارم!!!


s۪۫۰۰۪۫i۪۫۰۰۪۫n۪۫۰۰۪۫a۪۫۰
ساعت12:23---20 اسفند 1393
دوستــــــــ مجـــــــازی مـــــن...

چند وقتـــ است برایتــــــــ می نویسم و تو میخوانی...

وگاهی تو مینویســــــی و من میخوانــــــــم...

دوستــــــــ مجـــــــازی مـــــن..

ایـــن روزها درددل هایمـــان را به زبـــــان نمی آوریـــم تایپـــــــــــ میكنیـــــــــم...

مانده ایــــم اگر این دنیای مجازی نبـــــود...

روی دیــــــوار احساس چه كسی می نوشتیــــــــم!!!

نامتــــــــ زیباست اما افســــــــوس مجازی هستی...

پشت هر یك از این نوشته ها یكـــ نفر نشسته است.. می خوانـــد، فكر میكند، گاهی هم گریه میكند و گاهی میخندد برای چند دقیقه هم كه باشــــد از دنیای واقعی مرخصی بگیری میشینی برای دلــــــــــ خودتــــــ...

گاهی هم شبــــ و روز می چرخــی در این دنیای پر رمـــز و راز ولــــــــــی میدانــــــــم...

قدر تمام لبخند هایت تنها هستی...

دوستـــــــــــــ مجازی مــــــن...

بودنتـــــ را قدر میدانم هر چه قدر هم كه مجازی باشــــی...


تانیا
ساعت6:32---20 اسفند 1393
از خلاصه ی روز های انتظار،

که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !

فقط این را می‌‌گویم :

دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی


تانیا
ساعت6:31---20 اسفند 1393
آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده.


تانیا
ساعت6:30---20 اسفند 1393
در شهر بودم دیدم هرکس به دنبال چیزی می دود :

یکی به دنبال پول

یکی به دنبال چهره دلکش

یکی به دنبال لحظه ای توجه چشمان هرزگرد

یکی به دنبال نان

یکی هم به به دنبال اتوبوسی !

اما دریغ ؛ هیچکس دنبال خدا نبود و خدا به دنبال همه


تانیا
ساعت6:30---20 اسفند 1393
خــاطـرات خـــیـلی عـــجـیـبند

گـــاهـی اوقــات مــی خـــنـدیـم ،

بـه روزهــای کـه گــریـه مـی کـردیم

گـــاهی گــریه مــی کـــنـیم ؛

به یــاد روزهــایــی که می خــندیـدیـم . . .


تانیا
ساعت6:29---20 اسفند 1393
کاش میشد هیچکس تنها نبود

کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی باتو میمانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دستهای تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود.........


تانیا
ساعت6:28---20 اسفند 1393
مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی؟”

شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن، حالا که دیگر نیستم.


تانیا
ساعت6:28---20 اسفند 1393
فکر تنهایی نباش

تنهایی خودش تنهاست

تنها به فکر کسی باش

که بی تو تنهاست



تانیا
ساعت6:24---20 اسفند 1393
گاهی پای کسی میمانی

که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش

فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای

پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش

که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی

لایک .


تانیا
ساعت6:23---20 اسفند 1393
خیانت

همیشه این نیست

که اون بره و بهت پشت کنه

بعضی وقتا که پاش وای میستی

هرکاری که بتونی واسش میکنی

انواع اقسام محبتارو بهش میکنی

دستشو ول نمیکنی

خودش یک نوع خیانته

اما این بار به

" خودت".


رز سیاه
ساعت16:26---19 اسفند 1393
سلام
خواهش میکنم نظرات شما هم زیباست


رز سیاه
ساعت16:18---19 اسفند 1393
اگر از خدمتت دورم ز دل شرمندگی دارم ولیکن از صمیم قلب تو را من دوست دارم


رز سیاه
ساعت16:17---19 اسفند 1393
شبیه چشمهای تو پر از گناه می شوم** میان ظلمت شب قبیله ماه می شوم
خدا,زمین,گناه,عشق,من وتو,ببین چطور**به خاطر غرور تو زیاده خواه می شوم


رز سیاه
ساعت16:16---19 اسفند 1393
قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار
گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم بی تو اینجا رو نمی خوام می رم و برنمی گردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 اسفند 1393برچسب:,

] [ 15:57 ] [ علیرضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه